vineri, 24 octombrie 2014

Cum ne fura Carrefour. Plus, nesimtitii de la CEB



Urăsc câteva lucruri în viață.

1. Să fiu furat. Mai ales de cei care au sute de milioane de euro. Exemplu: Carrefour. Zilele trecute am intrat la magazinul lor de pe Panduri, nr.71, ca sa cumpar un Cappy de grapefruit si niste prosoape de bucatarie din hartie. Iau sucul, iar cand ajung la prosoape, observ ca un pachet costa 2,79 de lei - asa scria pe raft, in dreptul lor. Merg la casă să plătesc și observ că trebuie să plătesc 6,15 lei pentru prosoapele care la raft erau marcate cu 2,79 de lei. Adica de aproape 3 ori mai mult. Îi spun casieriței că nu acela este prețul corect. Ea se uită la mine mirată, după care părăsește casa și se duce la raftul cu prosoape de bucătărie. "Din greșeală, colegii mei au pus pe raftul cu prosoape de 2,79 un produs care costă 6,15 lei", îmi explică angajata Carrefour, ca și cum e perfect normal ca pe un raft unde un produs costa X lei să pui un alt produs care costă de 3 ori mai mult. Vouă nu vi se pare că asta sună a înșelătorie? A ciordeală ieftină? I-am cerut să-mi dea prosoape de 2,79 de lei, pentru că din acelea am vrut să cumpăr. Vedeți diferența de preț pe bonul din imagine. După ce am ieșit din Carrefour, m-am gândit că, dacă făceam mai multe cumpărături, în mod sigur nu observam diferenta de preț. Așa că vă sfătuiesc să verificați bonul de cumpărături!

Concluzie - Când fură un amărât de la tine, poate că îl mai înțelegi, pentru că te gândești că o face pentru că nu are ce mânca. Dar când te fură unul care are sute de milioane de euro.... mi se urcă sângele la cap :D.

Chestie incredibila: Francezii care muncesc în România la Pitești, la Dacia - Renault, primesc la salariu un bonus, exact ca cei care lucrează în țările subdezvoltate din Africa. Explicația e că și România e văzută de francezi ca o astfel de țară. Nu știu dacă și cei de la Carrefour primesc acest bonus, dar nu m-aș mira să-l primească și ei, având în vedere cum ne fraieresc.

2. Să-și bată cineva joc de mine. Asta urăsc cel mai mult. Credit Europe Bank - CEB - m-a informat la sfârșitul lui septembrie că pe 6 octombrie îmi expiră asigurările pe casă, cele obligatorii pentru creditul ipotecar, plus cea de 20.000 de euro pe care o plătește toată lumea.


Eu, băiat corect de la țară, căruia nu-i place să aibă datorii, m-am dus și le-am plătit pe amândouă, pe 7 octombrie. Anticipând incompetența angajaților CEB - de care m-am lovit des în ultimii 7 ani de când am credit la ei - l-am rugat pe un angajat al CEB de la Obor, unde am plătit asigurările, să-i trimită colegei sale de la asigurări copiile după chitantele plătite de mine, astfel încât respectiva angajata a CEB să vadă că am plătit asigurările. Am așteptat 4 ore să mă sune și să-mi spună că a primit copiile și că totul e ok. Dar nu am primit niciun telefon. Așa că fac eu alte copii după chitanțe și i le trimit pe mail. Totodată, o rog să-mi confirme primirea lor, ca să mă asigur că totul e în regulă. Nesimțița de la CEB nu a considerat că e un gest de bun simț față de un client al băncii BUN PLATNIC să-mi dea un replay la mail și să-mi spună că e ok. Nici până azi nu mi-a dat, deși am rugat-o.

Buuuuun. Anticipările mele s-au adeverit zilele trecute, când am primit un plic de la bancă cu o NOTIFICARE scrisă pe un ton amenințător în care eram informat că, dacă nu plătesc repede asigurările pe casă, o să fie vai și amar de mine. NOTIFICAREA era înregistrată de bancă pe 16 octombrie. Așadar, timp de 9 zile, angajații CEB nu s-au informat între ei că le-am plătit asigurările. Bineînțeles, că mi s-a urcat iar sângele la cap. Am pus mâna pe telefon, i-am sunat și i-am cerut șefului de la CEB Asigurări să-mi dea o hârtie scrisă, în care să-mi confirme că au primit chitanțele de la mine. După câteva minute, m-a sunat angajata CEB căreia i-am trimis chitanțele pe mail și care nu mi-a dat replay. Și-a cerut scuze. Nu m-am mulțumit cu asta.

Consider că și-au bătut joc de mine. Dacă aveți altă părere, vă rog să căutați pe google să vedeți care este numărul restanțierilor la bănci, la plata creditelor și a asigurărilor aferente. O să vă îngroziți!!! Eu nu am nicio întârziere la plata ratelor la credit. Măcar pentru acest lucru aș vrea ca angajații CEB să nu-și bată joc de mine. Că altfel mi se urcă sângele la cap :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu